[bilinmeyen] aslında en iyisi o şekilde doğal yolla kapatılabilen ama tabi bazen yeterli gelmediği durumlar olabiliyo sadce kendim için olsa yine doğal yolu tercih ederdim ama bi can taşıdığım ve bu vitamininde ne kadr önmli olduğu bildiğim için ben o şekilde kullandım şuan gayet iyi normalde çok şükür ve de kullanmıyorum artık ☺