Elif_gelin06 Kızlar beklenen regl tarihim yarın. Ben kan testini 2 gün kala yani dün yaptırdım ve 0.100 çıktı geç döllenme olabilir mi? Böyle olursa regl olmayan geciken hamile olan varmı?
pink01 Elif_gelin06 sanmıyorum zaten yakın bi tarihte vermişsin kanı en azından bi 13 20 felan olması lazımdı çok düşük değerin
Ozgesn Elif_gelin06 gebelik olması icin değerin 5. Üzeri çıkması gerekiyor 0.100 de sanmıyorum adetiniz yakınsa ondan 0.100 çıkmış olablir ama yine de sonra tekrar baktırın hayırlısı 🙏
Ellosluk Elif_gelin06 yok canım bende Adet günümde vermiştim senin gibi o ay regl oldum hatta seninle değerimiz aynı çıkmış
kubracetin Ben adete 1 gün kala verdim 91,4 dü çok yeni bı gebelik deyip emin olmak için tekrar istemişti doktor canım sanmıyorum ama hayırlısı tabiki.
Elif_gelin06 Bende kadın doğumcu akrabamıza sordum değerin 0 ile başlamaması gerekiyormuş. Hamile değilmişim kızlar. Kürtajdan 5 ay geçti. 1 yıl 5 aylık evliyim nasip olur İNŞALLAH hayırlısıyla bir gün ☺️
Sydylmz Elif_gelin06 bende boş gebelik geçirdim kürtaj oldum 5 ay geçtikten sonra hamile kalmıştım ama o 5 ay içinde de cok takıyordm acaba ne zaman kalıcm kaç sene sonra ya da kalablck miyim diye. Adet günü test yaptım çift cizgydi smdi 20 haftalık hamileyim Allah inşallah isteyen hiçkimsenin kucagını boş bırakmasın inşallah sende yakında tekrar hamile kalırsın canım.
Dsg Elif_gelin06 değer 0.100 çıktı garipsedim 3/4 gün sonra baktım hamileyim ve şu an 10 haftalığım maşallah bebeğime 🥰🧿
blackdaisy Ben adete 1 gün kala yaptırmıştım 15 cıktı. Geç döllenmede olabilir. Bi arkadaşımın 13 gün sonra çıktı ortaya. Herkeste farklı yani
Elif_gelin06 Dsg MAŞALLAH canım benimde bugün günümdü ama regl olmadım geçen ayda 1 gün erken olmuştum hatta. İNŞALLAH bende senin gibi gecikirsem 1 hafta sonra tekrar kan vericem. Hayırlısı olsun İNŞALLAH
Dsg Elif_gelin06 aynen bende öyle oldum yaz muhakkak bana merak ettim Rabbim gönlünüze göre versin şnşallah 🤲🏼