pink01 benimde oldu dün cok azcık damar gibi akıntımda ince çizgi kan ve bugğn doktora gittim bebeğimin hareketi kalp sesini duydum bişi yoktu vitamin ilacı verdi henüz almadım sonra tuvelete girdim ve hafif pembemsi geldi sürekli sildikce 10+3 doktoru aradım progrstan hap yazdı içicem 🤲🏼 Şuanda gelmiyor , ama sürkli yatıp kendimi salmak istemiyorum çünkü herkes oluyor diye