[bilinmeyen] valla ben 5. Ayımda kampanyaları takip ederek bez almaya başlamıştım. Prizma premium care kullanıpda memnun kalmayan yoktur sanırım. Bütün bebek alışverişimi, kıyafet dahil, indirimleri, fırsatları takip ederek yaptım. Mobilyalarımı da ikeadan aldık, ona da şansımıza kampanya denk geldi. İkiz olduğu için 23. Haftamda almıştım herşeyleri hazırdı. İyiki de almışım, 24. Haftamda riskli kategorisine girdim ve doğuma kadar yattım. Gebelikte ne zaman ne olacağı belli olmuyor, bence herşey hazır edilmeli 6. 7. Ayda