Ben onu biraz araştırdım sanırım ağdanın bir zararı yokmuş. Tüy dökücü kremler ve lazerin zararı oluyormuş. Tüy dökücü kremde kimyasal olduğu için zararliymis lazer zaten başlı başına zararlı. Ama ağdanın zararı yokmuş. Ama gerilmemeye çalış. Gerilimin zararı olabilir mi bilemem. Umarim sorun yaşamazsın 🙏🙏