Derinim45 sadece baskı ile doğum diyemeyiz canım bunun için sancılarının düzenli.ve sık arayla gelmesi lazım bebegin hareketlerini takip etmek lazım her gebelikte olmayabilir ama şu sızıntısı nisan vs olması gerekiyor tek başına baskı bi anlam ifade etmiyor kaç haftaliksin