Aynı şeyi bende yaşıyorum 4 haftalık ama 5 haftalık geceyim 1 hafta geriden geliyoruz rahimde kanama var progestan verdi doktor dikkat et dedi dinlen felan demedi çalıştığımı söylediğim hâlde, kasıklarımda çok sancı var Allah korusun normal akıntı gelince bile diyorum düşürdüm mü gidip bakıyorum Allahıma şükürler olsun diye dua ediyorum sancım çok özellikle çok ayakta kalınca,soğuk alınca zorlayınca 3 hafta sonra kalp atışlarını duyacağız dedi inşallah duyarım dua edin bizim için de rabbim size ve tüm hamişlere sağ salim uzun ömürlü sağlıklı bir evlât nasıl etsin 🤲