Feyzachn Burcucelikkaya evet canım 13+4 olduk hala düşük riskinden dolayı ilac kullanıp devamlı yatıyorum.. tedbir alıp gerisini Allah'a bırakmak en doğrusu . Veren de alan da o. Stres yapmamaya çalış.
Burcucelikkaya Feyzachn rabbim bağışlasın sağ salim hayırlısıyla ömrü uzun rızkı bol olsun inşallah 🤲💜
Sefiriniizi Tgcy sürekli yat canım salmak değil o sürekli yat .ben yatmadım çok pişmanım sana tavsiyem yat
Burcucelikkaya Sefiriniizi çalışıyorum rapor vermedi doktorum dikkat et birşey olmaz dedi umarım olmaz inşallah bugün bulantım çöktü gitmedim yatıyorum şimdi 😔
Tgcy Sefiriniizi evet cnm ama şuanda dışardyım artık 10 gün dinlenirim işe gitmicem ama sonrasındada inşallah olmaz çünkü iş yerim uzak cok yürümüyorum ama vesaitm cok