Merhabalar ilk doğumu sezaryen olup ikinci doğumu normal yapan anneler var mı aranızda ben ikinciye gebeyim ilk doğumu dört yıl önce kordon çürümesi sebebiyle 37+5 te sezaryen yaptım ama şimdi normal istiyorum istanbul çekmeköyde bu şekilde doğum yaptıran hastaneler varmıdır bilgisi olan lütfen cevap verebilir mi