Mommbabyy Kızlar 3 gündür aralıksız başım ağrıyo tansiyon baktırıyorum normal çıkıyo. İlaç dahi içtim kesmedi. Başımın sağ arka tarafından giriyo ağrı. Son aylarda size de oluyo mu bi problem olabilir mi
Bala_m Bende öyleyim canm ozlelıkle 1ıle 2arası olyo kahvltıfln ypnca arkası tam dedgn gbı benm hep dsuk 9/4 tansıyonm belkıde ondandır diyorum
Mommbabyy zelis63 ilk haftalar ben de öyleydim ilk belirtim baş ağrısıydı zaten canım. Ama 33. haftaya girince bu ağrı türedi bi bende mi oluyo diye merak ediyorum