zehra33 Kızlar ya ben 5. Haftasındayım gebeliğim başlarda kabızlık yaşamıştım şimdi 2 gündür ishal oldum çok fena öyle böyle değil😔 Reflor diye ilaç var onu kullanan var mı aranızda? Ya da böyle bir şey başına gelen var mı?
NaimeYilmaz zehra33 doktorun yazmadan hıc bır ılac kullanmamalısn. Ishalsen bolca su ıc patates ye muz ye doğal yollarsan gecmezse 3.gunu doktora gıtmelısnz
Suheda zehra33 her bünye farklıdır bence doktora git o yazarsa kullan buarads normal bi ishal 24 saatte geçer geçmezse doktora gitmen lazım heleki hamileyken ben çok yaşayan bi insandm haşlanmış patates ve muz anında kesiyor bir de 1 kaşık nisastayı bi su bardagi suda erit iç oda iyi gelior
zehra33 NaimeYilmaz Zaten öyle yapıyorum bilinçsiz bir insan değilim ama bazen çok fena oluyorum belki kullanan vardır diye sormak istedim
NaimeYilmaz zehra33 🤔 biliçsizsinz demedmkı. Basına gelen varmı demıssınz bı kac kez bu durumla karsılastıgım ıcın yol gosterdm madem bılgı ıstemıordunz sormasaydnz keske dırek netten baksaydnz orda yazar gebelık ıcın kullanımı
EstAr10 Reflor ya da türevleri sadece bakteri içeriyor , bir zararı olmaz. Ben ihtiyacım oldukça kullanıyorum. Fakat yine de doktorunuza danışın içiniz rahat eder kullanırken
zehra33 EstAr10 ilk ve yeni olunca korkuyorum her şeye işte bir de pimpirikliyim ben ☺ Teşekkür ederim
Ayseeeeahmet İsal için yarım limon sıkıp içine bir tatlı kaşıgı türk kahvesi katıp karıştırın ve için kesiyor