Dün iş çıkışıydım uzanırken ayağımı azıcık yükseğe kaldırdım yatak başına doğru sonra birden bebek alt karnımda toplandı taş gibi oldu sanki böyle kemiklerini hissettim dokununca daha sonra korktum hemen doğruldum masaj yaptım düzeldi bu kez de sağ tarafımda toplandı bıçak saplanırcasına bir ağrı ayrıca ondan önce sağ tarafımda da zaten böbrek hizamda ağrı vardı bugün de tuvaleti kullanırken oturamadım tekrar aynı ağrı sağ tarafımda acaba rahim büyümesinden kaynaklı mıdır, sizde de oldu mu?