öncelikle çok geçmiş olsun, umarım sağlıkla olur ameliyatını...
Benim çok yakın bir arkadaşımın oğlu oldu, o da 3.5 yaşında... genel anestezi ile olduğu için ilk bir kaç günü çok zorlu geçti, bir de çocuğun ağrısı ve ateşi çıktı ilk bir hafta-10 gün içinde... ara ara baş dönmesi yaşadı ama ne yaşadığını da tam anlamadığı içim baya ağlama krizlerine girdi.. iştahsızlık oldu biraz da... ancak geceleri uykusu çok düzeldi dedi arkadaşım ki onun oğlunda uyku apnesi de vardı... okula gidemedi tabii bu süre zarfında ve hep arkadaşım ilgilendi izin alıp işten... geceleri nefes alıyor ku, iyi uyuyor mu diye uykusuz kaldım diyordu... biraz zorlu bir süreç anlayacağınız🥺