Gizeem3535 20 ve 24.haftada vuruldum canim ignenin vurulmasini hissetmedim bile cok inceydi hafif agrimaya baslayinca buzla ovaladim hic oyle soyledikleri gibi asiri agrilarim olmadi bi gun su degdirmedim dus almadm yani yaptirdigim kolumun ustune de yatmadim birkac gun dikkat edersen korkulacak bir tarafi yok☺️