nursenakaynak01 sürekli sol tarafınıza yatmanız mümkün değil. Hele ki zaman ilerleyince anlayacaksınız kaburgalarınız ağrıyacak sürekli pozisyon değiştireceksiniz. Bende doktoruma sormuştum o zaman 20 haftalık falandım yüz üstü uyumayı çok seviyorum bir zarar verir miyim diye. Yatış pozisyonuyla yada hoplayarak zıplayarak ona bir zarar vermen mümkün değil. Sen zaten bir süre sonra kendin rahatsız olacaksın göbeğinden yüz üstü yatamazsın. O zamana kadar istediğin gibi yat demişti :) şimdi 34 haftalığız bazen yine yüz üstü buluyorum kendimi ama rahatsız ettiği için hemen uyanıyorum mecbur dönüyorum farklı pozisyonlara ☺️