leylavci_ vala ben 7 cmle gittim az kalmisdi doğuma ama istedim doktorum yoldayken aradı yapın dedi neyse uyuşukluk oluo beldennasagi ama ikona biliyorsun 3 ikinmamda doğum yapdim cnm bu arada suni sancida takip sana güzel çabuk açılsın die vala güzel oldu korktuğum gibi olmadi sukur afedersin ama elle muayene bile çok hissetmiosun acimio hiç allh razı olsun epidural anestezi yi cikaranda😀😀