Merhaba 💁🏼♀️ 38 haftalık hamileğim kızlar ben. 2 haftadır çok kaşıntım var karaciğer enzimlerim temiz çıktı. Doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum fayda görmedim gibi haftaya Doğuma alalım istersen dedi doktorum çok kararsızım ben suniyi deneyelim dedi. Dün çatı muaynesi oldum normal Doğuma müsait dedi sizce suniyi mi denemeliyim yoksa sezaryen mi demeliyim? Açıklığım henüz yok