Melikeipek
Ben fotoğrafçıyla anlaşıp çekim yaptırdım.Bence hediyeliklerden,süslemelerden vs daha önemli.Her anınızı fotoğraflıyorlar ve eşsiz bir anı olarak kalıyor.Doğum fotoğraflarına baktıkça mutlu oluyorum.Ne güzel anılar.Ama mesela oda süslemesi yaptırmadım,çikolata ve lokum dışında hediyelik dağıtmadım.Millet iki günde unutup gidecek,ama fotoğraflar ömür boyu bize ve çocuğumuza anı kalacak.