Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın 16 Aralık son adet tarihim ama ben 26 aralıkta bilinçli anne olmak istiyorum DİE doktora gittim doktorum hamilelik durumuma baktı saglılık Bi yumurta var bu ayki adetinde dedi yinede kanda hamilelik varmı bakalım dedi. 06.ocakta sonuc almaya gittim hamile degilsin folik asit baslayalım dedi. 06.07 .09 korunmasız ilişkim oldu.24 ocakta aile hekimime gittim hamilelik testi için betahcg 0.5 cıktı Bi kadın doguma git dedi. 27 ocakta kadın doguma gittim 2haftalık hamilesin dedi kese bulanık göründü net degil dedi betahcg 43.390 cıktı.10 gün sonra gel dedi randevu alamadım. Bende 13 subatta özel hastanede Bi doktora gittim 5 hafta gözüküyor bebegin geride gelişimi haftaya alalım bebegini dedi. Megersem son adet tarihime göre bakınca 8 hafta 5 günlük Bi bebegimin olması gerekiyormus. Benim gec döllenme oldugumu bende bilmiyordum ilk hamileligim hiç Bişey bilmiyordum. Önceki muayenelerimi dinlemeden anlamadan bebegimi alıcak. psikilojim alt üst oldu. Baska Bi doktora randevu aldım yarın gidicem durumumu anlatıcam.sorum şu 5 haftalık hamile gözüktüm kesem gözüktü bu durumu yasayan varmı morel almak istiyorum