Cansumustafa Benim aklıma takılan şu oldu aslında 1 haftalık hamilelikte betanın bu kadar yüksek çıkması normalmiki . Çevremdekilerin 3 haftalık olmasına ragmen 500 lerdeydi
Seymabln Cansumustafa 1 haftalık gebelik de deger artışı olmaz ki canım 10 gün de zaten bebek anne rahmine yerleşiyor en az 2 3 haftalıktır hatta bu degerle 4 haftalık gibi duruyor 4.hafta da kesenin gözükmemesi de cok normal 5.haftadan sonra gözüküyor genelde sıkıntı yapmana gerek yok
Ozgesn Cansumustafa 3000 lerden sonra kese görünüyor kuzum benim oyle olmustu bekle derim biraz daha 🎈