Aykal aykal hanım aralık ayında adetim 5 gün geçikince kendimi hamile sandım doğal olarak ama sonra adet oldum ve büyüklerimiz derki: bünye kendini gebeliğe hazırlıyo.Neyse diğer adet günüm geldi 3 gün olmadım ve kendi kendime dedim ki herhalde hormonlarım bozuldu çünkü 29 yasındaym bir kere adetim aksamamıştır.ve 3.gnün sonunda test yaptım ki hamileyim yani büyüklerimiz doğru tahmin etmiş:))