Semiha89 UmaY-34 ben 22+0 oldum bugun karnımın içi agrıo ve gaz var arkadaslar kanım 7.5 olmus düşmüş
Umtays1620 UmaY-34 yarın 20 haftalık olacak ama ben daha doğru düzgün hissetmedim normal mi aceba önceki hamileliklerimde böyle değildi
UmaY-34 Bende kasık ve karın ağrısı oluyor sizce normal mi gece bazen uyutmuyor ama sürekli değil bir geliyor bir gidiyor
Yeldakdag Şeker yüklemesi yaptırdınızmı arkadaşlar, açlık tokluk şekeri kaç çıktı veya kaç çıkınca normal sayılıyormuş acaba? Açlık 92 çıktı benim ama tokluk sonucu daha belli olmadı, sizlerin sonuçlarını merak ediyorum.?
Simgesydn Yeldakdag benim şeker çıkmadı. Suyum fazla olmasına rağmen birde bebek 1.5 hafta öndeydi buna rağmen şeker cıkmadı. Ama doktor karbonhidratlı yicekler cok yeme dedi
Yeldakdag UmaY-34 24 ve 28 haftalık arası yapılıyormuş canım 24 haftalık benim, bakalım sonuç bekliyorum, yaptıranlar varmı varsa kaç çıktı onu merak ettim
58_edaygmr_58 UmaY-34 bende 25+5 oldum bel ağrılarım arttı oturamıyorum rahatça bacaklarım ağrıyor nasıl geçer günler bilmiyorum 😐😐