Pelin877809 Regliden 5 gün öncesine kadar gösteren gebelik testi aldım. Sonuç negatif. Kahve içerdim aç karna sırf korkudan içmiyordum. Bu ayda olmadı.
Pcoslubiranne Pelin877809 Bu kadar kasmayin kendinizi kahve ne yapacak bebege insanlar bilmeden ağır tedaviler görüyor,ilaçlar kullaniyor.Rahat olun,oluruna bırakın.
OlgaArslan Pelin877809 adet günün geçince test yapmaya özen gösteriniz. Ben adetten bir gün önce yaptım negatifti adet günü gelmeyince erken gebelik aldım onda çok silik çıktı net görünmüyodu kan verdim 67 falan çıkmıştı şimdi 16 haftalık olduk çok şükür 🙏
brcaky Ben erken testlerden yapmıştım ama geç döllenme olduğu için negatif çıktı şuan 18 haftalık hamileyim bence adetiniz geciktikten sonra tekrar deneyin
Pelin877809 Gizemnaz_ ilk gebeliğimde tabi düşük yaptım idrarım değer değmez 2. çizgi çıktı. Hatta idrarımı dökerken çizgi uçtu. Çok şaşırmıştım. Bunda direk çıkmadı.
Bus_ak18 Pelin877809 kuzum yumurtlamanı sordum üstünden en az 13 14 gün geçmesi lazım bence çok erken. Son reglin 1 şubatsa tahmini 5 gün adet olsan 6sı yıkansan üstüne 3 4 gün sonra yumurtlama olsan 10u olur. Şuan ayın 18i yani dahaa çoookkk erken
Dlktpl Pelin877809 benımde 1 subat son gunum 10 12.gunde yumurtlamıs olsan daha erken haftaya anca cıkar cnm bende beklemedeyım
Anne18 Pelin877809 8 aydır denemelerdeyız biz ☹️ yarın doktor kontrolum var bakalım ne dıcek yumurta takıbi yapıyor oda
brcaky Pelin877809 tabi düşünüp prolaktin hormonunu yükseltmeyin o da gebeliği engelliyormuş, hakkınızda hayırlısı olsun❤️
Pelin877809 Bus_ak18 7-8 gün oluyor regli sürem. 25ocak başlangıç 1 şubat son reglim. Yumurtlamamı bilmiyorum.
Anne18 Bus_ak18 canım benımde 5inde yumurtlama oldu 6 7 çatladı bugun test yaptım. Negatif ti acaba erken mi
Bus_ak18 Pelin877809 ha son günü 1 şubat. Anladım canım ama varsada çıkmayabilir. Hemen umudunu kaybetme. 2 gün sonra tekrar test yap bence
Bus_ak18 Pelin877809 bende bu ay eşime kırk nazla 2 test aldırdım. Hamile değilsem bidahi aya hazır olsun die😅 bide baktım hamileyim. Ne zaman umudu kessen ozaman tekrar yeşeriyo çok şükür