Duygu538 Merhabalar... 9+6 günlük hamileyim ve belime kasıklarıma ve karnıma bıçak saplanır gibi ağrılar giriyor. İlk hamileliğim ve korkuyorum acile gitmeli miyim? Ya da neler yapabilirim?
Deniz2961 Duygu538 cnm.kanaman yoksa br sey oldgnu zannetmiyrm dinlen uzanip bol bol ama cddi rhtsz ediyrsa seni gt acile
Duygu538 Deniz2961 kanamam yok çok şükür ama insan yine de korkuyor. Üşütmüş olabilirim ondan kaynaklanır mı peki
Esmmaa Daha çok minnak😍 normal ağrıların. Ayaklarını sıcak tut üşütme ve bol bol uzan dinlen kendini yorma. Bebiş rahme yerleştiğinden dolayı kasık ağrın. İlk 3 ay dikkat 😌🤗
Duygu538 Esmmaa bugün hiç kalkmadım yataktan desem yeridir😔ama hala geçmedi😔önerileriniz için teşekkürler😇