Ylz34 Merhabalar istanbul duygu hastanesinde Fatih beye muayene oluyoruz 3 aydır 29 haftalık hamileyim fatih beyde muayene olan dogum yapanlar varmı fikirlerinizi merak ediyorm
Pembepanterr Ylz34 ben saide hanımda oluyorum fatih beyi arada görüyorum ben gittiğimde genelde hastası pek olmuyor sanırım calısma günleri başka
Ylz34 Pembepanterr Fatih bey orada yeni saide hanımı herkes tavsiye ediyor ama çok yogun bir doktor saatlerce bekliyorlar bazen bende Fatih bey boş diye gidiyorm hiç beklemiyorm çok güzel ilgileniyor ama dogum yapanlardan fikir almak isterdim