Selam kızlar,20. Haftamdayım .Dün doktor kontrolüm vardı ve detaylıya girmemi söyledi.Ama bebeğim sol tarafımada bir boşluk bulmuş ve kafa üstü orda duruyor.Doktorda bu şekilce pek verimli sonuç alamayız dedi heryerini net göremeyiz dedi ve bir hafta sonrasına erteledi.Sizce bebeğimin o şekilde durması normal mi : ) ?