Dün evde ıslaklık hissettim ve doktorumu aradım hemen çağardı gittim açıklık muayenesi yaptı rahim ağzı kapalı ama suyun sızmaya başlamış dedi ultrasonda da baktı henüz 1-1,5 litre daha suyu olduğunu söyledi ve eve geldim şimdi sancıları takip edicem Perşembe tekrar kontrolüm var böyle durumlarda olan var mı ?