2li taramada ve 4lu taramada sıkıntı çıkmadı Allah a şükür bugn kontrole gittim doktora sordum detaylı ultrason ne zaman cektiricez diye genelde sıkıntılı olanlardan istiyorum isterseniz yaptırın dedi yaptirsammi bilemedim kararsizim bisey olsada Allah tan dedi doktor doğru diyo bisey olsa bile yapılacak bisey yok aldiricakta değilim bi sıkıntı çıktığında anne karnındayken müdahelesi var mı acaba