Benim de ilk gebeliğim. Eltim philips aventin elektrikli olanını verdi bana. Daha kullanmadım doğuma dört ayım var. Bir arkadaşım doğum yaptı o lasinoh markasının aldı. İkisini de çok tavsiye eden var. Kullanınca anlayacağım bakalım memnun kalıp kalmayacağımı. Ama ikisi de tavsiye edilen ürünler. Biz eltimin verdiğini kabul ettik masraf yapmayalım başka şeyler alırız diye. Umarım memnun kalırım ben de😊