Ceren92 200 tl diye hatırlıyorum aynen dediğin gibi çok kullanışlı hiç çevremdekilerden olumsuz tepki almadım araştırdım ve sayfaya da sordum aldım yeni doğan için ayrı aparatı var içinde onu da kullanabiliyorsun ergonomik terlettiğini duymadım çevremden