Bir iki kişi korkuttu diye bence sakın vazgeçmeyin yaptırmaktan anne ve bebek için çok önemli bir aşı bu kızlar internetten de açıp okuyabilirsiniz ben de çok araştırdım okudum. Bunları yaptırın diyen bilgili ,eğitimini almış insanlar, kötü bir durum olsa ortada aşı falan kalmaz kaldırırlar neden göz göre göre bebeklerimize zarar verilsin.. ha tabi anomali bir durum olmadığı sürece yaptırın yoksa aşıya tepki ya da olumsuzluk vericek bir durumu zaten doktorunuz söyler yaptirmamanizi ister. Benim demek istediğim kendi kafamıza göre hareket etmemeliyiz hele ki bebeğimiz icin.. doktoruna görün canım o taşikardi hakkında bilgi versin doğruluğunu ondan öğren,korkma yolundadır herşey inşallah 🙏🏻