Nilay64 canım benim benim kanamam olmadı doktor sordu hatta oldu mu kanama. Hani dedim basur gibi bişey oldum 2 hafta boyunca, af edersin arada sırada temizlenirken çok hafif kan gördüm ama yani kabizliktan dolayı olduğuna.
Onun dışında bişey olmadı, karnımda ağrı çok oldu. Şuan 29 haftalık oldum canım. Bunu doktorum dün söyledi işte. Sezaryen olcam Allah nasip ederse.