Arkadaslar Merhaba ben 19+4 haftalik hamileyim ve nasip olursa erkek bebek annesi olacağım size sorum sizler hareketlerini ilk nasıl ve ne zaman hissetiniz? Çok heyecanlıyım o anları bekliyorum ama hala ses yok😊 bide 2 gündür alt karnim da batmalar oluyor doktora da hemen gitmek istemiyorum.kendimi çok evhamli olduğunu düşünüyorum 2 haftada bir bebeği görmek için gittiğim için kendime söz verdim Martin 13 de detaylim var ozaman a kadar gitmeyecegim diye tabi dayanabilirsem☺