Ne kadar saçma ücretli olması bende özel hastahaneye gidiyorum ama çok şükür ücretsiz benimkinde. Ama bu özeller iyice sapıttılar.Artık bişey istedikleri zaman acaba para için mi istiyolar yoksa bi sıkıntımı var diye düşünür olduk.Buda Türkiye gerçeği işte kızlar.