Kızlar hepimiz sağlıkla alalım evlatlarımızı kucaklarımıza inşallah,bebek isteyenlere de hayırlı evlatlar diliyorum. 12 haftalık olduk bile hamdolsun.Behçet hastayım( imuran,colşisin ve ecopirin adlı )ilaçları kullaniyorum. Bu ilaçların ikisi D grubunda ilaçlar kadın doğum uzmanları kullanmamı söylerken romatolji asla izin vermedi.Ne düşüneceğimi bilmiyorum kendimi bencil hissediyorum kullanmazsam atak geçiriyorum ve kaslarım erimeye gidiyor.Bebeğim zarar görür mü hastalığımın bebeklerime geçme ihtimali de çok yüksek tüm evlatlarımda bu korku mu olacak..