Merhaba arkadaslar yaklasik 3 4 gundur belimin sol tarafinda agrilar vardi normaldir dedim bu gece kanamam oldu uzun zamandir olmuyordu gebeligimin ilk zamanlarindada hep vardi ilac kullaniyordum 2. Aydan sonra gecti dedim simdi gormem beni korkuttu sizce normal midir bu haftalarda