Ehvamlianne Kızlar buraya daha önce gittiniz mi bilmiyorum ama bende tavsiye üzerine gittim herşey çok uygundu 15 20 liraya takımlar var her bütçeye uygun hastane çıkışı var tavsiye ederim ve sadece anne bebek ürünlerinin olduğu bir yer
Muhammedim0125 Ehvamlianne çok istiyorum ama tuzla da oturuyorum eşim hayatta o trafiği çekmez tek de gidemem 😏 avm den e bebek den alıcaz e bebek pahalı mı oraya göre
Gizemciim ben nişan hediyeliklerimi almak icin gitmistim o zamandan biliyorum bebek ürünleri de oldukça uygundu. eminönündeki tüm hanlar cezbedici 😍 istanbuldakiler güzel havalarda gitsin gezsin koca parasi yesin :))
Burcuhira Muhammedim0125 e bebek havuzlu hanın yanında baya baya pahalı kalıyor.. çünkü havuzlu han aşırı uygun ve bol çeşit bulunan bi yer sadede anne bebek üzerine ayrıca hediyelik süsler vs çok güzel bi yer
Esnakdnz Muhammedim0125 canım zaten oraya arabayla gitmek işkence olur marmaraya bin direk sirkecide in biraz yürücen sadece çok ağırlaşmasıysan böyle daha kolay. Eşin haklı o trafiğe arabayla girilmez
Pembepanterr Muhammedim0125 kalite farkını göz önünde bulundurmak lazım 😊 bende gittim bi sürü han var dedikleri yere ama bana cokta uygun gelemdi gerçi ben kıyafet almak için gitmedim diğer eksiklerini aldım ama aman aman ucuzda değildi yani değmez gitmeye kıyafet almayacaksanız cünkü kıyafet hakkında pek fikrim yok
Aylin_16 Muhammedim0125 bu aralar e bebege gidebilirsiniz baya bi indirim vardi 20tl ve altinda takimlar vardi ve cesit coktu
Cigdemanne_01 Ehvamlianne ben gittim battaniyelerini muslim bezini falan ordan almıştım çok ucuz bi kaç takım alt eldiven şapka falan da almıştım. Şimdi tekrar gideceğim anne yanı yatağı için 😊
Pembepanterr Cigdemanne_01 sepet beşikleri cok pahalıydı bence ben yarı fiyatına başka yerden aldığım için bana mı pahalı geldi orası anlamıyorum 🧐
Esraozturk92 Pembepanterr bende gitmiştim hamileyken mağazalarla aynı fiyat o kalabalığı çektiğine değmez
Cigdemanne_01 Pembepanterr yok canım ben beşik olarak değil yatağını alıcam 135 liraydı en son hala öyle diye biliyorum sen beşikten bağsediyosun onlar pahalı heryerde
Aysema Ehvamlianne Bende oraya gitmeyi düşünüyorum inşallah. Tahminen kıyafet alışverişi ne kadar tutuyor acaba :)
Levlake Ehvamlianne banada gidenler boşuna gittik sakın gitme buralardan farkı yok haznedardan al dediler fiyatlar aynı diye