Marly21 canim her lekelenmeyi ciddiye almak lazım cunku her lekenme herkeste farklı sebeplerden olabiliyor. Kesinlikle doktora git ama korkma. Her adet haftandaysanda olur bendede oldu 7,8 haftada 1 hafta leke geldi. Doktor iğne yaptı yinede dusuk tehlikesini önlemek icin sma kahverengi çok ciddiye almıyoruz rahimde eski kanda olabilir ama kırmızı pembe olursa kan lekesi hiç beklemeyin gelin demişti