Ayse-123 Merhaba kızlar 37+4 gunluk hamileyim dr 38. Haftada alıcaz dedi sezaryenle ama benm suan ara ara sancım var ve kahverengı lekeler gelıyor napmalıyım acabaa?😢
Deletedmom124 Ayse-123 Nisan geliyordur canım benimde öyle olmuştu doğuma alındım ama bende sancı falan yoktu bir gidip görünün isterseniz bebeğe de bakılır hayırlı doğumlar
Ayse-123 5 dk da 10 dk da bır sancım cok asırı degıl ama leke var kırmızı gıbı de endışelenıyorum napmalıyımm😢
Betulbekil Ayse-123 zaten zamanın gelmiş ve sezaryen olucaksın sancı çekme düzenli sancıyı bekleme bence git bi görün muhtemelen doğuma alırlar
Betulbekil Ayse-123 doğurursan haber ver bizde bilgilenelim 😂 sağ salim sağlıkla kucağına al inşallah bebişini 🙏🏻