Zlis11 Selinnar Canım ben adetime 4 gun varken idrar testi yapmistim cok silik bi cizgi cikmisti belli belirsiz. Ertesi gun 2 test aldim tekrar yaptim onlarda silikti ama daha belirgindi. Adetime 2 gun varken de kan testi yaptirdim orda da cikmisti.
SeherDalamanOkunakol Selinnar ben 10 gün vardı yaptığımda idrarda net çıkmıştı kan tahlili yaptı doktorum 2 haftalıktı 😍 şimdi 34 olduk 😀
Sulee1 Selinnar ben adetten önce tahlil verdim negatif çıktı testte çıkmadı. Adetim 1 hafta gecikti bekledim yaptım testi pozitif çıktı şuan 7 aylık hamileym Rabbim hayırlısını versn sizede 😊
Demir Doktor bana erken diyip kan testi yapmadı ertesi gün evde idrar testi yaptım çıktı.Hakkınızda hayırlısı inşallah
Aycann Selinnar ben de 1 haftadan fazlaydı test yaptığımda ve doğru sonuç vermişti ertesi gün kan testi yaptım onda zaten kesin ve net sonuç çıkıyor fakat bu seferde kalp atışını duymak için çok bekliyorsunuz 😅 insan duramıyor