Buss28 Bu akşamdan beri karnımda acayip bir sertleşme acı ve rahimimde aşağıda baskı var hanımlar sizce doktora gitsem mi normalmi uyuyamıyorum bu akşamdan beri çok sert karnım oturamıyorum ayakta duramıyorum yatınca da çok sertleşiyor baskı yapıyo aşağıya
HaticeeKckylmz Buss28 bebeğiniz pozısyon değişiyordur başka bı belırtı yoksa sanmıyorum ki ters. Bı durum olsun takıp edin kendınızı
Happyprincess Buss28 Bende de sertleşme var son 10 gündür fazlalaştı. Nst ye girdim geçen hafta ve bugün normal çıktı. Sanmıyorum ki bişey olsun. Yeri daraldığı için diye düşünüyorum ben çünkü hareketleri de vurmak dışında kıpırdıyor gibi benim
Adige09 Buss28 artik yerleri kalmiyor daraliyor magnezyum isteyin doktorunuzdan kasılmalar çok olur simdi sizde vajinada batma sertleşme bebek hareketleri ve çiş ! Kaç haftadır cekiyorum bilirim canım o durumu çok iğrenç.Şuan 38+3 kasilmalarim sağlıklı sollu karnimin her iki tarafi da sert 🤪🤪🤪
Adige09 Buss28 dinlenmeden yatmadan asla gecmez o kasılmalar 30.haftalarimdan beri neler cekiyorum anlatamam.Magnezyum şase şeklinde olanlardan alıyordum etkisi vardi azalmıştı ama magnezyum oksit içerikli hak sekilinde almaya başlayınca oksit olanlar hicbir ise yaramiyormus Saf Magnezyum olan takviyelerden almak lazim Magnimore plus iyi geldi tavsiye ederim
Mekamu Bence bebeğin pozisyonundan kaynaklanıyor, su, nişan, sancı yoksa doğumla ilgili değildir diye düşünüyorum. Oynayın biraz karnınızla belki değiştirir pozisyonu
pyymamm Pozisyon aldıysa karnınız asagı düştüyse artık belki ondan sertleşme yoğunlasıyodur. Oksayın elinizin sıcaklığını aldıkca belki sekil değiştirir rahatlarsınız biraz. Belden kasıktan ağrınız suyunuz nişanınız yoksa daha doğım değildir muhtemelen
Serifenur Buss28 bnde 35+4 üm aynı sorunlar bende de var hiç rahat değilim doktorum normal bebek büyüyo dedi