Guzel anneler. 32.2 günlük hamileyim. 2 gündür kasiklarimda şiddetli adet sancısı cekiyorum. Ve şuan uykumdan uyandırdı beni. Ağrı vurdukça bagirsaklsrima vurup tuvalete azda olsa çıkartıyor.doktorum bebeğin kafası aşağıda dikkat et erken doğum icin demişti. Sancı belirtlilerimi scaba. Napmaliyim. Başına gelen var mı. Doktoruma yazdım ama henüz görmedi . Size yazmak istedim.