benim de öyle demişti doktor 5 haftalıkmış adet gününe göre ama geç döllenme olmuş. Enfeksiyon vardı öncesinde rahim ağzına bakcaz geçmiş mi keseyi görelim diye alttan baktı embriyo yok dedi moralimi bozdu gönderdi sonra öğrendim ki alttan baktırmak tehlikeliymiş sakın Bi daha yaptırma dediler hep. Öncesinde uyarsaydı keşke insanlar çok üzülmüştüm kalp atışını duyana kadar 2 hafta ağladım. Araştırın öyle gidin ilk heyecan bilemiyor insan doğruyu yanlışı