aysearslancan kızlar fıkır verın alperen alparslan ve efe arasında kalfık tek isim koymayı dusunuyoruz
Ysmglr aysearslancan Efe bence☺️Benim eşimde Agah istiyor Agah olucak ama ben pek beğenemedğim için yanına bir isimdaha arıyorum☺️
aysenur30 aysearslancan bina ben yazdım sandım 😂🙈 eşimde Alperen ve Alparslan diye tutturdu bende burda bekleyeyim 💕
Elifaka Alperen biraz naif kibar gibi duruyo 🥰 Alparslan daha çok yiğit guclu asil aslanparçası gini duryo 👌👀 ben olsam alparslan koyardim 🙊
Elifaka Benim 3 yasinda oglum var SIRAÇ adi 🥰 simdi kizim olcak adini ECE koycaz nasipse ama oğlum olaydi KIVANÇ koycaktim 3. Ye artik 🙊