Merhaba arkadaşlar
Kafama takılan bir konu var. Hamilelik öncesi ağdamı hep kendim yaptım. Son haftalara kadar da öyle. Ancak göbek yüzünden üçtür ağdaya kuaföre gidiyorum. Gittiğim zaman yeni ağda açmıyor. Isındığı için mikropların olmadığını söylüyor. Spatulayı değiştiriyor sadece. Bir de en son kalan bir iki tüyü cımbızla alıyor. Ancak herkese kullandığı bir cımbız. Midem almıyor. Bir daha gitmek istemiyorum. Zaten son haftam. Sizce bana bir zararı olur mu? Kadın hastalıklarından endişeleniyorum.