Merhaba arkadaşlar benim dün bir iki damla leke geldi hastaneye gitmedim bugün gittiğimde nts de sancı çıktı acile gönderdiler tekrar çıksaydı yatış yapılcaktı çıkmadığı için sancı gidebilirsin dediler 38. Haftama giricem sizce bugünlerde olur mu doğum o gelen bir iki damla kan nişan mıydı 🙄🙏