karolin doktor bana yüzünde çıkan sivilce gibi düşün demişti tekrarlayabilir demişti ama çok şükür bende tekrarlamadı ameliyat olduğun yerde daha çıkmaz ama aşağısında yan tarafında karşısında çıkabilir demişti nedenini sordum neden çıktı bu diye genital bölgeyi çok fazla yıkamaktan olmuş oradaki faydalı mikroplar ölüyormuş fazla yıkandığı zaman fazla olmamak şartıyla yine yıkadım temizledim hijyenine dikkat ettim iç çamaşırımı sık sık değiştim oluşmadı bişey oluşmazda inşallah