Glsm3553 Merhaba kizlar biberon konusunda cok kararsiz kaldim hangi marka biberon kullanicaksiniz ve emzik gerekli mi yenidogan icin
Zeynoo21 Glsm3553 bence emzık gereklı ama ılk doğduğunda takmak lazım benım kızım hıc bırını tutmadı avent almıstım hem bıberon hem emzık
Hasderluna Glsm3553 avent düşünüyorum kullananlar çok memnun hatta başlangıçta biberon da hiç istemiyorum mama vermeye mecbur kalırsam da şırınga ya da kaşık kullanırım herhalde
Gizem3410 Glsm3553 ben nuk yenidoğan aldim anne gogsu gibi ucu emzıkte phılıps avent aldim ıkılı bir de wee baby aldim
pyymamm Glsm3553 emzik avent ultra air damaksız aldım biberonda avent cam. Kullanmasada bulunsun dedim indirimdeyken aldım acele lazım olunca kim koşcak diye kendimi garantiye aldım illa kullanırız diye
Glsm3553 Zeynoo21 nuk u denemismiydiniz galiba birazda bebekten bebege farklilik var gonlum tabi dr.brows almak ister ama malum cok pahali
brcaky Aventin biberonu çok akıtıyor diyen oldu. Emzik için oioi, bibs ve aventi aldım baya önerilen formlarda meme ucu var
Glsm3553 Gizem3410 evet nuk un yorumlarini okudum cogu kisi memnun ama aventle nuk arasinda kaldim cogunluk avent yazmis
Gizemciim emziği de biberonu de philips avent aldım. benim kızım henüz doğmadı ama bebeği doğup kullanan ve memnun kalmadım diyen kimseyi duymadım 👍
Glsm3553 Gizemciim ben yorumlara bakiyorum genelde nuku begenmisler o yuzdeb kararsiz kaldim avent mi nuk mu diye
Cigdemanne_01 Glsm3553 philips awent al yenidoğan başlıkları var en iyi biberonlardan birisi birde lansinoh var ama o birazdaha pahalı awentten. Emziğini lansinoh alıcam ben daha güzel diye duydum
Cigdemanne_01 Glsm3553 bebek mağazasında çalıştım satıyordum sürekli biberon ve emzik ordan biliyorum firmalarla içli dışlıydım hediye veriyorlardı ablamın çocukları falan kullandı hep ve bir çok kişiye hediye etmiştim. Benimde ilk hamileliğim awent biberon aldım