EserNagihanSnmez Merhaba arkadaşlar 🙋 23 haftalık gebeyim sorunlu bi hamilelik geçiriyorum ve endişeliyim. JİMER de Nuray hanıma giden var mı ? Tecrübelerini iyi yada kötü gözlemlerinizi paylaşırmışsınız.