yelizgedik Merhabalar, Detaylı ultrasona girdikten sonra tarafımıza bebeğin durumu ile ilgili herhangi bir rapor veriliyor mu ? Birebir anlatılıyor bunu biliyorum fakat rapor olarakta veriyorlar mı sonucu?
EmineTavan yelizgedik tabi veriliyor Bi sorun olsa da olmasa da veriliyor. Hatta CD şeklinde de veriliyor. Hatta Bi sorun oldugunda raporlarda belirgin yazıyla belirtiliyor brnim ikinci gebeliğimde bebeğimin böbreğinde kist vardı Bi paragraf kalın harflerle raporlandırılmıştı.
Melike3777 yelizgedik veriyorlar canım ben bugün oldum zarf içinde bebeğin eli kolu başı her sekilde çekilmiş resmiyle ve her yerinin anlatımları yazan bi kağıt verdiler
mutluuannee yelizgedik evet hem rapor veriliyor kendi doktoruna gösterebilmek icin hemde benim gittiğim yerde CD yaptilar bebek hareketlerini gosteren 😊
yelizgedik Sevgibv Doğumum burdan başka bir yerde olacak büyük ihtimalle, diğer doktora göstermek iyi olur bu sonucu diye sormak istedim, çok teşekkürler ☺️